Kulit Cantik Dengan Shaklee

HADIAH KESABARAN
===================
Perkongsian hari ini saya bawakan cerita dari Puan Nor Ann Ibrahim seorang pengguna setia produk Shaklee bermula dari tahun 2013.

Beliau mempunyai masalah kulit seperti pada gambar  dibawah. Kulit berjerawat dan berparut. Memandangkan beliau berkulit cerah, jerawat kelihatan merah dan ketara.


Beliau mencuba produk Shaklee yang khas untuk kulit iaitu penjagaan luaran dan dalaman.
Sebenarnya jika kita hanya menjaga luaran sahaja ia tidak mencukupi kerana dalaman yang tidak sihat dan bertoksin, akan sentiasa menyebabkan jerawat selalu tumbuh dan kulit kelihatan kusam.

Beliau mulakan dengan menggunakan produk luaran iaitu Set Pencuci Enfuselle yang dirumus khas untuk kulit normal- berminyak.

SET PENJAGAAN KULIT ENFUSELLE

Manakala dalaman beliau konsisten mengambil:
1. Vitamin C
3. GLA
4. ESP

GLA

VITAMIN E
ESP

VITAMIN C
Selepas kulit semakin baik, beliau mula menggunakan Set Penjagaan kulit Nutriwhite.

Sebahagian Set Penjagaan Kulit Nutriwhite

Kemudian, pada tahun ini, beliau mula menambah produk Vivix dan Kolagen bagi mengekalkan kesihatan dan keremajaan kulit.

Vivix
Kolagen Shaklee

Nampak kan perbezaan kulit beliau dulu dan sekarang?

Lama tau beliau betsabar dan yakin dengan keberkesanan  produk Shaklee. 
So, jangan mudah terpengaruh dengan produk segera flawless, cantik dan putih kerana kita tidak tahu apa kandungan dalam produk tersebut.

Dengan Shaklee, tak perlu risau kerana motto Shaklee memang always green, always safe..maka tidak sesekali berkompromi dengan bahan kimia merbahaya.

Jom tukar kepada produk yang lebih sihat dan selamat.

Hubungi saya ye.

Nak lagi berbaloi, jom daftar ahli dengan saya.

Harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak).







Share artikel ini:

Penafian! Segala maklumat mengenai produk di blog ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

0 comments:

Post a Comment